Vacatures: Student-medewerkers en Junior Medewerker

Streefkerk Onderwijsrecht groeit en is op zoek naar nieuwe medewerkers. Er is ruimte voor student-medewerkers (zowel full time stagiaires, als parttime assistenten) en voor startende juristen met een interesse in het onderwijsrecht.

We zoeken breed geïnteresseerde en intrinsiek gemotiveerde mensen, met met een mening over de met het onderwijs samenhangende maatschappelijke vraagstukken en (politieke) besluitvorming. Je ziet het recht als een stukje van de maatschappelijke puzzel. Ben jij of ken jij iemand die aan deze omschrijving voldoet?

De volledige vacatures en een omschrijving van de sollicitatieprocedure zijn te vinden op de kantoorpagina. Neem voor vragen contact op met Jochem Streefkerk.